Nemáte čas? Zvoľte si stručnú verziu našej webstránky kliknutím na ovládač nižšie.

Kliknutím rozbaľ

 


 

Mediálne plánovanie a nákup

MediaCom poskytuje mediálne riešenia pre niektorých z najväčších a najznámejších zadávateľov - P&G, Shell, Universal, GlaxoSmithKline, VW Group, Bayer, Mars / Wrigley, Danone a ďaľších.


Mediálne plánovanie


Prvou vecou, ktorú robíme, využívajúc globálne výskumné nástroje, skúsenosti a analýzy, je v spolupráci s klientom definovanie, kto sú najpravdepodobnejšími, alebo želanými spotrebiteľmi. Následne sme schopní identifikovať, ktoré médiá títo spotrebitelia pozerajú, počúvajú, čítajú, alebo s ktorými sú v interakcii. Toto je plánovanie kampane; plánujeme kampane, ktoré zasiahnu definované skupiny publika, s minimum plytvania.

Po tejto úvodnej fáze nasleduje spolupráca s kreatívnymi agentúrami, ktoré pripravujú samotné reklamy. Našou úlohou je dostať tieto materiály na televízne obrazovky, do rozhlasového vysielania, do tlače, do kín, na billboardy, na plagáty a na internet. Toto sa nazýva nákup mediálneho priestoru.

Mediálny nákup



Vo fáze nákupu spoločnosť MediaCom vyjednáva najvýhodnejšie možné ceny mediálneho priestoru a času s vlastníkmi médií. Títo zahŕňajú vlastníkov televíznych a rádio staníc, vydavateľov časopisov a vlastníkov webových stránok. Pretože MediaCom je jednou z najväčších agentúr pôsobiacich v oblasti mediálneho nákupu, dokážeme nakúpiť priestor v médiách za bezkonkurenčne najvýhodnejšie ceny. Navyše sa neustále snažíme inovatívnymi cestami znižovať náklady a tým zvyšovať efektivitu reklamy na obrazovkách, vonkajších nosičoch aj online.

Naši klienti profitujú z toho, že MediaCom je súčasťou skupiny GroupM, najväčšej skupiny zaoberajúcej sa manažmentom mediálnych investícií na svete. Toto nám dáva neporovnateľne výhodnú vyjednávaciu pozíciu pri nákupe mediálneho priestoru pre našich klientov.